Reclamatie

Vanaf de eerste tot de laatste stap gaat uw product door vele handen. Soms kan er iets mis zijn met uw product. Onze verkopers kopen zelf ook in bij duurzame en fair trade groothandels of maken de producten zelf. Ondanks dat er veel gecontroleerd wordt, kan het zijn dat er een product toch een beschadiging heeft of niet juist werkt zonder dat dit eerder is opgevallen. 

Ook doet iedere verkoper zijn uiterste best om de producten zo te laten vervoeren, met behulp van de pakketleverdiensten dat het onbeschadigd bij u aankomt. 

Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden en onze kracht is om deze correct op te lossen.

Reclamatie indienen

Wanneer u onvolkomenheden* in uw bestelling constateert, kunt u online een reclamatieverzoek indienden.  Login op onze website, ga naar “Mijn account” en daarna naar reclamaties. Daar kunt u een reclamatie indienen en het overzicht van lopende en afgeronde reclamaties bekijken.

Bij het melden van een beschadigd product vragen wij u altijd om een duidelijke foto** mee te sturen. Zonder foto kunnen wij uw breukmelding niet in behandeling nemen. Met foto kunnen bij beter bepalen wat de oorzaak van de breuk of schade is en actie ondernemen om te voorkomen dat dit in de toekomst vaker gebeurt.

*Beschadigde producten, te veel, te weinig, niet of verkeerd geleverde producten.

**Maakt u foto’s van de verpakking, verzenddoos of enveloppe en het product. Van een beschadigd product vragen wij u ook om detailfoto’s te maken. 

 

Binnen 2 werkdagen melden

Het correct invullen van het reclamatieformulier bespoedigt de afhandeling. Vult u deze uiterlijk 2 werkdagen na ontvangst van uw pakket in. Hierbij wordt door ons gekeken naar de track en trace code om de juiste ontvangstdatum te bepalen. 

Na meer dan 2 werkdagen kunnen wij een reclamatie melding niet meer in behandeling nemen; met uitzondering van fouten in de factuur*

*Fouten in de factuur betreffen producten die te veel, te weinig, niet of foutief geleverd zijn. 

 

De afhandeling van uw reclamatie

Wij handelen uw reclamatie online af. U ontvangt per mail een bericht over de voortgang van uw afhandeling en deze kunt u ook in uw account volgen. 

Uw melding wordt door ons naar de juiste verkoper door gestuurd en deze handelt de melding verder met u af.

Het spiritueel shopping centrum blijft de melding wel volgen en zal waar nodig als tussenpersoon optreden om een correcte afhandeling te waarborgen. 

Retouren

Stuurt u nooit zomaar een product terug. Mocht u tijdens het herroepingsrecht een product retour willen sturen, vult u dan het reclamatieformulier in.

Ga naar “mijn account” en daarna naar “reclamatie indienen”. Selecteer het betreffende product(en), geef de reden voor retour aan en plaats bij de opmerkingen de mededeling dat u het product(en) wilt retourneren. U ontvangt van ons per mail een uitleg voor de correcte wijzen van het retourneren van uw product(en).

× Hoe kunnen we je helpen?